EndoMedica
Współpraca
Dla pacjentów
O klinice
Badania profilaktyczne
Cennik
Wydarzenia
Ogłoszenia o zamówieniach UE.
Informacja o wyborze oferty- szafa endoskopowa
Informacja o wyborze oferty- zestaw endoskopowy, oprogramowanie
Informacja o wyborze oferty- sprzęt endoskopowy
Ogłoszenie o zamówieniu - wieża endoskopowa, gastroskopy, kolonoskopy, myjnie antyalergiczne do endoskopów, zestawy do rejestracji procesu mycia i dezynfekcji endoskopów, oprogramowanie do integracji endoskopowego systemu dokumentacji i archiwizacji badań.
Ogłoszenie o zamówieniu - zestaw endoskopowy -1 sztuka, oprogramowanie do obsługi badań endoskopowych- 1 sztuka
Zapytanie ofertowe - szafka endoskopowa 1 sztuka
Informacja o wyborze oferty- drzwi RTG komplet
Zapytanie ofertowe - Drzwi RTG komplet- 1 sztuka.
Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie wyboru wykonawcy glazury 3 m2 w pokoju przygotowania pacjenta do badań tomograficznych.
Ogłoszenie o zamówieniu -Prace niezbędne do instalacji tomografu.
Informacja o wyborze oferty - prace wykończeniowe w pomieszczeniach do endoskopii.
Informacja o wyborze oferty- wózek do zestawów endoskopowych.
Informacja o wyborze oferty- szafa endoskopowa z wieszakami.
Informacja o wyborze oferty- stół endoskopowy.
Zapytanie ofertowe - Stół endoskopowy – 1 sztuka
Zapytanie ofertowe - Szafa endoskopowa z wieszakami – 1 sztuka
Zapytanie ofertowe - Łóżka reanimacyjne na salę wybudzeń - 3 sztuki.
Ogłoszenie o zamówieniu - Prace wykończeniowe 2.
Zapytanie ofertowe - wózek do zestawów endoskopowych – 1 sztuka.
Zapytanie ofertowe - STÓŁ ENDOSKOPOWY OPERACYJNY
Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie wyboru wykonawcy glazury
Ogłoszenie o zamówieniu - Prace niezbędne do instalacji tomografu.
Informacja o unieważnieniu wyboru dostawcy prac niezbędnych do instalacji tomografu w pomieszczeniu do wykonywania badań tomograficznych z dnia 6.03.2013
Ogłoszenie o zamówieniu - Wyniki prac badawczo-rozwojowych.
Ogłoszenie o zamówieniu-Wyniki prac badawczo-rozwojowych..
Ogłoszenie o zamówieniu- Wyniki prac badawczo-rozwojowych,
Informacja o wyborze oferty- System tomografii komputerowej wraz z instalacją.
Ogłoszenie o zamówieniu - Oprogramowanie do oceny perfuzji w obrębie mózgowia
Ogłoszenie o zamówieniu - Oprogramowanie do wykonywania fluoroskopii
Ogłoszenie o zamówieniu - Oprogramowanie do angio DSA w obszarze szyi i głowy
Ogłoszenie o zamówieniu - Oprogramowanie do oceny i analizy dynamiki guzków płuc z zastosowaniem wirtualnej bronchoskopii
Ogłoszenie o zamówieniu-System tomografii komputerowej wraz z instalacją
Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 12.04.2013 na wyłonienie dostawcy systemu tomografii komputerowej wraz z instalacją
Informacja o unieważnieniu postępowania na wyłonienie dostawcy systemu tomografii komputerowej wraz z instalacją - poprawiona.
Ogłoszenie o zamówieniu -System tomografii komputerowej wraz z instalacją.
Załącznik nr 1 część nr 1 do ogłoszenia z dnia 12.04.2013 na zakup systemu tomografii komputerowej wraz z instalacją
Załącznik nr 1 część nr 2 do ogłoszenia z dnia 12.04.2013 na zakup systemu tomografii komputerowej wraz z instalacją.
Załącznik nr 1 część nr 3 do ogłoszenia z dnia 12.04.2013 na zakup systemu tomografii komputerowej wraz z instalacją.
Załącznik nr 1 część nr 4 do ogłoszenia z dnia 12.04.2013 na zakup systemu tomografii komputerowej wraz z instalacją.
Informacja o unieważnieniu postępowania na wyłonienie dostawcy systemu tomografii komputerowej wraz z instalacją
Informacja o wyborze oferty- wyniki prac badawczo-rozwojowych
Informacja o wyborze oferty - sprzęt endoskopowy.
Zapytanie ofertowe - Autoklaw
Ogłoszenie o zamówieniu - System tomografii komputerowej wraz z instalacją.
Załącznik nr 1 do ogłoszenia z dnia 9.03.2013 na zakup systemu tomografii komputerowej wraz z instalacją.
Załącznik nr 1 część nr 2 do ogłoszenia z dnia 9.03.2013 na zakup systemu tomografii komputerowej wraz z instalacją.
Załącznik nr 1 część nr 3 do ogłoszenia z dnia 9.03.2013 na zakup systemu tomografii komputerowej wraz z instalacją.
Załącznik nr 1 część nr 4 do ogłoszenia z dnia 9.03.2013 na zakup systemu tomografii komputerowej wraz z instalacją.
Informacja o wyborze oferty- Prace wykończeniowe niezbędne do przystosowania pomieszczeń do świadczenia usług w zakresie kolonoskopii i gastroskopii.
Informacja o wyborze oferty-prace wykończeniowe niezbędne do instalacji tomografu.
Ogłoszenie o zamówieniu- Wyniki prac badawczo-rozwojowych.
Ogłoszenie o zamówieniu - Kolonoskop video, Gastroskop video, Monitor, Procesor video, Źródło światła, Pompa, Ssak endoskopowy, System dokumentacji, Stanowisko robocze do systemu archiwizacji, Automatyczna myjnia do endoskopów.
Załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu z dnia 26.02.2013
Zapytanie ofertowe - Klimatyzator– 1 sztuka.
Zapytanie ofertowe - Szafa endoskopowa z wieszakami- 1 sztuka.
Ogłoszenie o zamówieniu-Prace wykończeniowe
Ogłoszenie o zamówieniu-Prace niezbędne do instalacji tomografu
Zapytanie ofertowe Szafka endoskopowa – 1 sztuka.
Informacja o unieważnieniu postępowania z uwagi na zmianę systemu klimatyzacji.
Informacja o wyborze oferty- prace wykończeniowe niezbędne do instalacji tomografu
Informacja o wyborze oferty- prace wykończeniowe w pomieszczeniach do endoskopii.
Ogłoszenie o zamówieniu - Prace wykończeniowe 4
Ogłoszenie o zamówieniu - Prace wykończeniowe.
Zapytanie ofertowe - Klimakonwektor – 1 sztuka.
Ogłoszenie o zamówieniu Prace Wykończeniowe wer.1
Ogłoszenie o zamówieniu Prace Wykończeniowe wer.2
Informacja o wyborze oferty, zakup mammografu
Informacja o wyborze oferty automatycznej myjni do endoskopów
Ogłoszenie o zamówieniu Ardi Gastroskop
Ogłoszenie o zamówieniu Ardi Kolonoskopy
Informacja o wyborze oferty Gastroskop
Informacja o wyborze oferty Kolonoskop
Ogłoszenie o zamówieniu ultra cienki gastroskop
Informacja o wyborze oferty ultracienkiego gastroskopu
Ogłoszenie o zamówieniu Ardi Aparat do Znieczulenia
Ogłoszenie o zamówieniu Ardi Myjnia
Informacja o wyborze oferty aparatu do znieczulenia.
Ogłoszenie o zamówieniu Mammograf
Ogłoszenie o zamówieniu - Prace wykończeniowe - Zakres prac wykończeniowych.
Jakość
Str. główna Kontakt  

Ogłoszenia o zamówieniach UE. / Zapytanie ofertowe - STÓŁ ENDOSKOPOWY OPERACYJNY

Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu państwa

6.11.2013

Zapytanie ofertowe


Zwracamy się do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty na dostawę stołu endoskopowego.


Zamawiający

ARDI SPÓŁKA Z O.O

Ul. Brukowa 8

91-341 Łódź

NIP: 947-10-72-104

REGON: 471304258


Tytuł projektu:


Wdrożenie nowoczesnych metod diagnostyki przewodu pokarmowego z wykorzystaniem tomografii komputerowej i wirtualnego obrazowania.”


Nr projektu: WND –RPLD.03.03.00-00-049/11


Nazwa osi priorytetowej i działania

Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007 -2013, Oś Priorytetowa III: Gospodarka Innowacyjność Przedsiębiorczość

Działanie 3.3 Rozwój B+R w przedsiębiorstwach.


Przedmiot zamówienia:


stół endoskopowy – 1 sztuka


Opis przedmiotu zamówienia:


STÓŁ ENDOSKOPOWY OPERACYJNY

Rok produkcji: nie wcześniej niż rok 2013


PARAMETR WYMAGANY

BLAT STOŁU

Blat 4-segmentowy wyposażony w szyny akcesoryjne z dzielonym podnóżkiem o wymiarach min 2100 mm / 550 mm (+/- 50 mm)

Miękkie materace wykonane z pianki poliuretanowej spienionej, odejmowane z blatu stołu. Materace z domieszką aktywnego srebra redukującego bakterie Ecoli i MRSA. Materace antystatyczne, odporne na środki dezynfekcyjne.

Segmenty przenikalne dla promieni RTG, bez poprzecznych przeszkód, umożliwiające monitorowanie ramieniem C (wykonywanie zdjęć RTG przy pomocy tacy uniwersalnej umieszczanej i przesuwanej w tunelu w blacie)

Dźwignie do regulacji pochylenia części plecowej i Trendelenburga umieszczone od strony głowy pacjenta. Możliwość zamiany segmentów nóg z podgłówkiem płytowym.

MOŻLIWOŚĆ REGULACJI

Hydrauliczna regulacja wysokości stołu
od min. 800 do min. 1100 mm

Pneumatyczna regulacja pozycji Trendelenburga min. 20° (+/- 2)

Pneumatyczna regulacja pozycji anty-Trendelenburga 45° (+/- 2)

Pneumatyczna regulacja części plecowej
w zakresie min. +85°/ -45° (+/- 2)

Pneumatyczna regulacja części nożnej
kąt przechylenia podnóżków +20° / -90° (+/- 2), kąt rozchylenia podnóżków maks. 180°

Pneumatyczna regulacja podgłówka
w zakresie - 45° / +45° (+/- 5)

Dopuszczalne obciążenie stołu na całej długości blatu min. 200 kg

Podstawa mobilna zapewniająca łatwy dostęp do stołu wyposażona w centralny system hamowania i sterowania kołami z funkcją do jazdy na wprost, uruchamiany dźwigniami dostępnymi z każdej strony stołu (prawa, lewa, przód i tył). Naciśnięcie jednej z czterech dźwigni musi uruchamiać cały system hamowania i sterowania kołami. Dźwignia do regulacji wysokości umieszczona na obu bokach podstawy stołu. Konstrukcja w całości ze stali nierdzewnej. Dobre własności jezdne stołu dzięki min. 4 kołom jezdnym umieszczonym w podstawie. Koła podwójne o średnicy min 150 mm. Centralny system blokowania kół jezdnych, gwarantujący pewne blokowanie stołu, z ustawieniem do jazdy na wprost (koło kierunkowe)


Opis sposobu obliczania ceny:


Kryterium cena – obliczana jest wg wzoru:

C = (Cmin /Cb ) x 60%

gdzie:

C - cena

Cmin‑ cena najniższa

Cb – cena badana


a) Zamawiający przyjmie do oceny podaną przez Wykonawców cenę brutto w złotych.

b) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

c) 1% odpowiada 1 punktowi przyjętemu do oceny.


Opis kryteriów wyboru ofert


Kryterium

Waga

Cena

60,00

Funkcjonalność

40,00

Razem

100,00


Cena- Za spełnienie kryterium cena oferent może uzyskać od 0 do 60 punktów zgodnie z przedstawionym sposobem obliczania ceny.

Funkcjonalność- Za spełnienie kryterium funkcjonalność oferent może uzyskać od 0 do 40 punktów. Kryterium funkcjonalność zostanie ocenione na podstawie informacji uzyskanych od oferentów. Kryterium funkcjonalność obejmuje: parametry techniczne, niezawodność sprzętu, trwałość sprzętu, łatwość w obsłudze i konserwacji, nowoczesność sprzętu. Oferent uzyska maksymalną liczbę 40 punktów w ramach kryterium funkcjonalność jeżeli oferowany stół będzie charakteryzował się najlepszymi parametrami technicznymi, będzie najbardziej trwały i niezawodny.


Termin wykonania zamówienia


Zamówienie należy wykonać do dnia 28.11.2013.


Opis sposobu przygotowania ofert

Oferta powinna zawierać opis oferowanego stołu, dane oferenta oraz informację o cenie. Oferta powinna zostać przygotowana w języku polskim. Oferta powinna być podpisana oraz zawierać stempel firmy i datę wystawienia oferty.

W przypadku, gdy do porównania ofert konieczne będzie przeliczanie cen wyrażonych w walutach obcych na złotówki stosowany będzie kurs średni Narodowego Banku Polskiego z dnia poprzedzającego dzień otwarcia ofert.


Miejsce i termin składania ofert i otwarcia ofert


Oferty można dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem poczty do siedziby zamawiającego na adres:


ARDI SPÓŁKA Z O.O

Ul. Brukowa 8

91-341 Łódź

fax: 42 272 39 27

adres poczty elektronicznej: projekty@ardi.pl


Oferty należy dostarczyć do dnia 15.11.2013 do godziny 24.00

Otwarcie ofert nastąpi po dniu 15.11.2013 w siedzibie firmy Ardi sp. z o.o. przy ul. Brukowej 8 w Łodzi.


Opis warunków udziału w postępowaniu


O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą i posiadają wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia kryterium zostanie dokonana na podstawie informacji uzyskanych od oferenta.


Informacja o przyznaniu dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa.


Informujemy, iż firmie Ardi Spółka z o. o zostało przyznane dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 -2013, Oś Priorytetowa III: Gospodarka Innowacyjność Przedsiębiorczość Działanie 3.3 Rozwój B+R w przedsiębiorstwach na zakup stołu endoskopowego, który zostanie zakupiony w ramach niniejszego zamówienia.

Zastrzeżenie

Zamawiający może zmienić warunki udzielania zamówienia lub unieważnić postępowanie.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadku, gdyby jej przyjęcie wiązało się z realizacją projektu: „Wdrożenie nowoczesnych metod diagnostyki przewodu pokarmowego z wykorzystaniem tomografii komputerowej i wirtualnego obrazowania.” niezgodnie z zasadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 -2013, Oś Priorytetowa III: Gospodarka Innowacyjność Przedsiębiorczość Działanie 3.3 Rozwój B+R w przedsiębiorstwach lub niezgodnie z umową o dofinansowanie projektu.


Dariusz Jarosiński

Prezes Zarządu

design by VENTI Home | Współpraca | Dla pacjentów | O klinice | Badania profilaktyczne | Cennik | Wydarzenia | Ogłoszenia o zamówieniach UE. | Jakość | Kontakt